Viet yrityksesi messuille. Tehokkaimmin saat messuista ilon irti, kun tartut Messubuukkaukseen.

Ennen messuja soitamme kohderyhmäsi edustajille ja sovimme teille tapaamisia messuosastolle. 

”Minä täällä Sinun yrityksestäsi, hei! Ihan sellaisella asialla lähdin soittamaan, että oletko osallistumassa Uusasiakashankintamessuille kahden viikon päästä?” 

Messujen jälkeen otamme osastollenne kertyneet käyntikortit ja soitamme seurantapuhelut – tavoitteenamme ehkä tapaaminen, messutarjouksen tarjoaminen vielä uudestaan tai vaikkapa kiittäminen vierailusta. 

”Minä täällä Sinun yrityksestäsi, hei! Vierailit messuosastollamme Uusasiakashankintamessuilla. Kiitos vielä käynnistä ja…”  

Ota yhteyttä, puhutaan ajankohtaisista messuista ja lasketaan teille järkevä hinta.

Ota yhteyttä